slide show

Tropical sunset

 
 
Längtar utomlands så jag målade lite palmer och en solnedgång på mina naglar idag, det här motivet har jag gjort på mina naglar typ 50 gånger nu haha..fotade samtidigt också så ni kan kolla in bilderna för att se hur man gör, tror inte det behövs nån närmare beskrivning direkt förutom att det rosa,orangea&gula lacket ska inte torka utan ska självklart vara blött när man kletar runt.
Linnéa

Ja, jag älskar verkligen bruno mars <3

Sofia

Wah! Jäklar vad snygga färger. :)

Emelie T

Så härlig nageldesign! :D

F R I D A - M A R I A

Så himla, himla läckra naglar!

Fanny

Gud vad snyggt! :D

sv: Tack så mycket!

Amanda [SPONTAN]

Superbra tutorial :)

Amanda Johansson

Wow! Nice!

Alva

Super fin blogg :)

anna

åh, så fint och somrigt :)

Patricia

Jag längtar också utomlands!

Clara

Så fint och härligt det blev!

Isabelle

Så duuktig!!

Sv: Har för mig att det tog 2 veckor :)

Fint! :)
Blir färgerna bättre om man har vitt lack under? :)

Milina Salihodzic

Åh snyggt!

Natta

Åh, vad snyggt det blev! :D

Elisabet❤✰❉

Åå vad snyggt

Pauline

snyggt ;)

Sara Ekman

Superfint :)

Louise

Åh vad fint!

Anita

Åh, tokigt snyggt! :D

marina

Det var ju ganska fint. :)

Nelly

Läckra naglar! :)

Fashion Safari

åh så snyggt! du är verkligen så himla duktig :)

Elinore

åå super fint ju! :D
Gillar att du visar "lager för lager" :D

Hanna

Kul att du gillar de :) snygga naglar!

Mathilda ♥

Åh riktiga sommar naglar, love it! :)

Johanna - A dream as model ♥

wow fint :D

Linda Johansson

åh va fint!!

Ellen

Så duktig och kreativ du är! Blir sjukt inspirerad haha. Mina naglar är för tillfället bara helt ljusrosa... ;)

Hanna

Så fint! Duktig du är :)
Spelar cello, och har blivit mer och mer att jag känner att jag bara måste ha målade naglar när jag spelar, haha ;) Speciellt under konserter!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: