slide show

Throwback - 2010

 
 
 
då (november-december 2010) och nu.
 
HAHA det är okej att skratta nu...alla har ju varit nybörjare en gång i tiden och mina naglar såg ut som one big mess där för 3 (!!!!) år sen. jag har inte gått någon nail art utbildning (bara gelé, akryl&manikyr) utan det är självlärt så det enda tipsen jag kan ge är att köpa bra penslar och öva öva öva.
Madeleine Jonsson

så mycket snyggt!

angelica

oj, vilken utveckling! kul att se ju :D
sv: tack! :D

Hanna

Du är skitduktig nu jämförelse med då ju! :O Men nybörjare är man ju på något någon gång ;)
SV: Tack! :)

Kram!

Aschmanda

Dem sistas naglarna är hur fina som helst! :)


sv: De är de! :;)

Elisabet❤✰❉

Åå, riktigt snygga

Linnéa

ja, nina dobrev är grymt snygg, både till vardags och i vampire diaries <3

Nutidens naglar är dina snyggaste :)

Johanna - A dream as a model ♥

verkligen skillnad! :)

Amanda Persson

dom sista var super fina :D

En plats i solen

Tjusigt!

Sofia - Lever drömmen i LA

visst är de :D

Sara Ekman

shit vilken utveckling :D

Kimmey ~ Kung varje dag

snygga!

Nelly

Vilken utveckling! ^^

Ebba Axelsson

Haha känner igen mig i det där, alla är ju nybörjare nångång. Dina naglar nu är riktigt fina! :D Fin utveckling!

Shit vad duktig du är! Vilken förbättring! :)

Anonym

snyggt ju:)

Emma Ekstén

Vilken utveckling! Snygga som få är dem nu i alla fall!

Michelle

Himla duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: