slide show

Sheinside

 
 
Någon som har beställt från sheinside förut? dom har ju rätt så mycket fina saker och det är väldigt billigt+gratis frakt. var inne på deras sida tidigare idag och hittade det här iallafall, jag gillar tröjorna och jackan väldigt mycket! hittar ni något som ni tycker är fint?
Sara

Massa snyggt!:D

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Isabelle

Har beställt där en gång förut och allt gick snabbt och smidigt :)

Josefine Anerland

Jag har jackan :)!

Pauline

den sidan har verkligen mycket fint :)

Hanna Bolander

Batman tröjan var jäkligt snygg!

anna

så snyggt! har aldrig beställt därifrån men borde nästan göra det :)

Sara Ekman

coolt :)

Elinore

Denna sida måste jag kolla in! Mycket fint ju :D
Jag skulle vilja ja jackan och den svarta väskan!
Hoppas bara man kan lita på den om man beställer :)

Juli

Snyggt!

Fanny

Fina saker, har dock aldrig beställt därifrån :)

KONSERTFOTOGRAF

så snygga kläder!!
sv: åh tack så mycket :)

Mathilda ♥

Super fina saker!
Jag beställde därifrån för 4-5 veckor sen och har fortfarande inte fått mina grejor så om du beställer där räkna med att det tar tid. Men annars verkar det vara en bra sida +kläderna är billiga! :D

sara

massa snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: