slide show

Red&gold

 
 
Målade mina naglar tidigare idag men jag har redan hunnit ta bort det haha, blev inte så nöjd med dom. blev iallafall inspirerad av en bild från weheartit som jag la upp för någon dag sen. gillar ni naglarna?
Linnéa

Åh, juligt & snyggt <3

Linda

ja verkligen! snygga naglar

Emelie

GRymt snyggt!!=)

Ebba Axelsson

Tycker dina naglar alltid ser fina ut!

Jojo

fint :)

sanna

gu va snyggt!

Julia

Sjukt snygga naglar!! <3

alltbra?

Anita

Men va fint :D

ANNA-SARA

Snyggt!

Johanna - A dream as a model ♥

så fint, lite julaktigt ju :)

Elisabet

Snyggt

Lisa Radojewska

åh åh åh vad snyggt! grymt duktig du är!
Hoppas du har en bra fredag!
Kram

sommarblom.blogg.se

Snygga!

Lara&Lucy^^

fina"!

Sofia

Wow, coolt! :)

milina.blogg.se

Tycker dom blev skit snygga!

alice

riktigt snygga!

Amanda

Jag tycker det var jättefint :D

Aria

Oj vilka häftiga naglar! Allt bra? :) Kramiis

Svar: tack! :) det är bra, sj?
Julia

Nelly

Så tjusigt, färgerna går verkligen bra ihop :)

Sara Ekman

snyggt :)

Sofia - Lever drömmen i LA

snygga!

Emma Ekstén

Jag tyckte det var snyggt!

MATILDA

snyggt :)

sara

Juligt och snyggt!

Mathilda ♥

Super snyggt!!

Åh så otroligt fina! Perfekta julnaglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: