slide show

Paket från NSI

 
 
 
 
 
Var och hämtade ett paket från NSI idag, som jag skrev på min instagram så är det alltid lika kul att få paket från dom för man blir alltid lika nöjd med innehållet, deras produkter är underbara och jag är så glad över att vara diplomerad av dom. den här gången beställde jag lite tippar, glitter, lim, en superfin regnbågsfärgad glittergelé, borste och två st ursnygga nagellack!
Sara Ekman

nice :)

Anita

Åh, inte dåligt :D

Linnéa

Jag somnade ifrån Paradise hotel igår så jag får kolla avsnittet på nätet nu istället <3

Snygga lack :)

Felicia

Paket är ALLTID kul! hiehe

puss

aschmanda

Åh va kul!:)

Sv:Tack :)

Fashion Safari

verkligen ursnygga lack!

Elin Sundgren

Åh vad roligt med ett paket! :-D

Milina Salihodzic

Nice! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: