slide show

Nya gelénaglar

 
 
Gillar ni mina nya gelénaglar som jag gjorde igår? testade min nya glittergelé från NSI och den var ju underbar, glittrar så fint i solen. jag blev iallafall inte helt nöjd, tipparna är genomskinliga (har aldrig använt det, har alltid naturella annars) och det blev inte så fint men det duger. kan också passa på att säga att naglarna inte är i vägen på nåt sätt, jag är van att ha spetsiga eller långa naglar (älskar det!) och för mig är det jobbigare att ha korta naglar hehe..
sara

Superläckra :)

Så snyggt!

Milina Salihodzic

Snyggt! Älskar formen :)

Michelle

Snyggt! Gillar "klorna", och färgen är jättefin!

aschmanda

Gud va snygga! :)


sv: Men verkligen., ja de tycker jag med! :P

Sara Ekman

Läckert :)

Snyggt! :)

angelica

himla snyggt!!

Anita

Snyggt! :D

Amanda

Snygga :D

veronica eriksson

Gud vilka fina naglar, älskar det rosa glittret! :)

Johanna - A dream as a model ♥

så fint, du är så duktig! :D

Linnéa

Ja, grymt bra låt - eminem & rihanna passar så bra ihop <3

Elisabet

fina naglaar

Nelly

Fräcka ^^

Mathilda

Suuuuper snygga naglar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: