slide show

New perfume

 
 
 
 
Fick en parfym av mamma (som hon har hunnit använda några gånger då hon egentligen köpt den till sig själv) för några dagar sen från roberto cavalli. den luktar sååå fräscht och hur snygg är inte flaskan och förpackningen? lätt en av mina favoriter just nu.
caroline

ÅÅh! :D

Pauline

snygg

Johanna - A dream as model ♥

så fin! :)

Emelie T

Den ser till och med ut att dofta gott ju! :D

Esmeralda

sv: vad kul att du gillar den!
jag såg inte den när jag var i london heller, konstigt :/

Linnéa

Åh, den måste jag helt klart lukta på <3

Fanny

Åh vilken snygg flaska den hade!

sv: Mycket! :D

Amanda

Vet inte hur den luktar men flaskan är jättefin :)

Linda Johansson

åh så fin flaskan va, ser ut att lukta riktigt gott ju hihi, kram!

Olivia Magnusson

Åh den luktar super gott!

sv: åh tack :D
kramis ♥

♫♪ sandra - en musikblogg

snygg flaska!

Kaffehörnan

Den ser lysande trevlig ut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: