slide show

Nautical

 
Målade dom här sailor-inspirerade naglarna igår. gillar ni dom? ♥
Elinore

Jätte fint :D Du har talang!..och tålamod! :D ^^

felicia

snyggt :)

Anita

Åh så snyggt!

Sofie

Supersnyggt!

Johanna - A dream as model ♥

Ja fint :D

Jojo

Snyggt ;)

Hanna

Snygga! :)
Sv: Ja det var riktigt gott :)

Linnéa

Ja, superläcker klänning, grymt snygg till nyår känns det som <3

hanna

coola naglar !:D

Jättesöta! :)

Pauline

snyggt :)

Sara Ekman

snyggt :)

Celine

Åh nej så fint!

KONSERTFOTOGRAF

åh vad snyggt! :)
sv: tusen tack!

SARA ♥

OMG va snyggt! :)
Blev riktigt inspirerad att fixa mina naglar nu också, dock är jag inte sådär duktig ^^

Hanna

Suuuuperfina! :D

Elisabet

Åå, såå fint :))

johanna

tack :) fina naglarna blev!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fina! Haha, och jag som tänkte målat ankare på mina naglar igår när jag fixade dem, men sedan fick jag annat att göra så då blev det inte av. Dock tror jag inte mina skulle ha blivit lika fina som dina:)

Mathilda ♥

Gud så fina naglar, du är super duktig! :)

Jasmine Lundvall

Men herre vad snyggt! (och pilligt! :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: