slide show

Mitt 2013 - del 3

Fortsättningen av min årsresumé med månaderna juli-september.
 
juli;
 
 
klickade hem lite fina saker från jfr.se. älskar iphone skalet!
 
 
4th of july naglar!
 
 
saknar brännan!!
 
 
gillade mitt nya linne som jag köpte i L.A på forever21.
 
 
 
gillar verkligen min söta klänning som jag också köpte i L.A, åh önskar att man kunde ha på sig den nu men idag slog minusgraderna till och jag frös nästan ihjäl.
 
 
köpte lite nagelsaker från NSI.
 
 
städade och fixade lite i mitt rum.
 
 
 
gjorde en fin egopic gif hehe..
 
 
saknar sommaren!!
 
 
 
ananas nailzzz av mig.
 
 
augusti;
 
 
 
 
augusti blev en riktig nagelmånad.
 
 
 
 
åkte till fina paris med mamma.
 
 
 
 
 
åkte upp till 2a våningen i eiffeltornet.
 
 
 
tog en hel del bilder på eiffeltornet haha.
 
 
från arlanda.
 
 
september;
 
 
 
 
nya skor från nelly.
 
 
shell-o från china glaze. underbar färg!
 
 
 
 
 
gelénaglar av mig.
Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jaaa! NU funkar det! :D

Visst är dom? :)

Linda

jätte fint!

Milina Salihodzic

Fina bilder!

Elin'

jätte fina bilder! :D

Felicia

Åh så många härliga minnen! :D

Sofia - Lever drömmen i LA

tack! :D
fint rum!

Sofia - Lever drömmen i LA

fin bilder :D

Linnéa

Så himla fina bilder, fint år <3

Fanny

Duktig du är på att måla naglar, så himla snyggt! :)

Anita

Så fina bilder!

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Jaha, det är lätt hänt :)

aschmanda

Snygga naglar!:)

SvJa de va de med!:)

Hanna

Vad många fina bilder :)
Sv: Ja det var riktigt roligt, inget jag hade trott :)

Clara

Ananasnaglarna är så härliga!

F R I D A - M A R I A

Så många otroligt fina bilder! Ser ut som ett bra 2013 :)

hanna

jätte fina bilder :D kul med års redovisning, de ska jag också ha snart :D

Sara Ekman

fina bilder :)

Så fina bilder!

Olivia Magnusson

Åh så himla härliga bild :D

sv: hihi jaa :D
kramis♥

Fashion Safari

Har också ett sånt chanel skal, så snyggt!

Mathilda ♥

Super fina bilder! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: