slide show

Månadens design

 
 
Några av mina naglar som jag målat under oktober, har ni någon favorit? ♥
Felicia

Men jäklar, är det på dig själv eller andra?
Gillar nummer 1&2!!

pussar

Svar: det är på mig bara :)
Julia

Milina Salihodzic

1 2 8 :)

- Elin

Vad fina! Vad duktig du är! :)

sv : Åh tack så mycket!! :)

Linii

Första & sista är mina favoriter, fast alla var nog skitsnygga!! :)

Sv: Tack! Gillar den jättemycket själv :)

Sanna Johansson Bizzozero

Svar: Jaaa :)) verkligen!!

Nr 1 var finast :))

Anita

Så jäkla snygga allihopa :D

Linnéa

Så himla fina <3

Hoppas du såg jens, elin och erik i kvällens idol, riktigt bra :)

Elinore

Men shit vad du är duktig!! :D
Super snygga! Om jag måste välja mellan någon av dem så väljer jag nr 2 och 6! :)

Stella

Du är ju helt fenomenal på naglar O.o 2:an och 5:an är tvärsnygga! :D

Julia

Vilka fina naglar! 2 och 5 ÄLSKAR !

Natalie

såååå himla duktig! Älskar 4an, så söt! :)

Svar: Hm, är inte klar med plugget än så det gick inte så bra som jag hoppades haha! :)
kramis

aschmanda

yin yang!! :) helt klart!

bysmj - all by me.

ååå önska du kunde göra på mig, vill också ha!

Kaffehörnan

Nr 3 ,4 är snyggast

rocktjejen

snygga jag gillar nr 1 och 6 :D

Isabelle

Awesome gryymt duktig är du !

Sara

Alla är superfina! :D

Sara Ekman

så snygga allihopa :)

Amanda [SPONTAN]

Alltså du är ju så himla duktig!

Josefine Anerland

Alla var ju grymma, men 2an!!

anna

så himla fina alla är :)

Celine

Nej jag älskar alla! Önskar att jag kunde få mina naglar att se ut sådär!

Natalie Salazar

så grym du är på det du gör!

Ebba

Super fina speciellt 4an!:)

Natta

1 och 2! :D

Ellen

Vad häftiga, så duktig du är! Gillar de längst ner till höger bäst :)

FlizanLizan

Snygga naglar gillar alla :D

Alice

gahh vad fina!

KONSERTFOTOGRAF

Så himla fina!! Jag gillar 3, 4 & 8 bäst! :)

Sanna

Duktig du är! 1an är min favorit! :))

Mathias&Rebecca

2 & 4 :) Riktigt fina!! :) Ha en underbar kväll!:)

Kajsa Johansson

du är så himla duktig! min favo är nummer 8 :)

Sara

gillar nummer 6 :)

Malin

Riktigt snyggt! Jag blir stolt om jag lyckas måla helfärgade naglar, haha! 1an var riktigt snygg (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: