slide show

Latest instamoments

 
1. testade min nya 'hårskugga' och gjorde rosa dipdye..var meningen att färgen skulle försvinna efter en tvätt men det gjorde den inte riktigt och man fick färg överallt. 2. paket från NSI. 3. naglar av mig! 4. elin framförde 'sin' grymma låt the fire. 5. nätshopping på g! 6. lussebullsbak. 7. mer nail art. 8. en bild på eiffeltornet som jag tagit, saknar paris!
Ebba Axelsson

Sv: Ja men precis, snäll mot huden också!

Fina bilder :)

jossan

Snyggt med rosa toppar :D

sv: Ja, jättegott med avokado :)

Jasmine Lundvall

Lussebullar <3

Himeko

Så snygga naglar ^^
SV: Tack!

ELIN

älskade elins låt, och vilka snygga naglar!
sv: hihi ja verkligen :D

Amanda

Naglarna är sjukt snygga!

Oj vilken intensiv och härlig färg på håret! :)

Sara Ekman

nice :)

milina.blogg.se

Naglarna du gjorde senast var nog dom snyggaste du nånsin gjort! :o
Btw: instagrambyte? :)

Caroline Blomberg

åh va gott med lussebullsbak!

bysmj -- all by me.

alltså jag är sååååå avis på dina naglar!
Jag tror jag ska ta mig till en salong och fixa mina, så sugen när jag ser dina hela tiden haha!

Elisabet

Mysiga bilder

Pauline

vad heter du på insta?

Svar: juliailgren1 :)
Julia

Fina bilder!

elin

Grymma naglar! :)

Milina Salihodzic

- vad heter du? :)

Milina Salihodzic

- haha det var så stort att jag missa..
Men nu så :)

Nelly

Vilka fina bilder ^^

Lilly

Vilka fina bilder! :)

Jag har precis startat en tävling på bloggen där du kan vinna 300 kr hos CaseApp för att designa ett snyggt skin/skal till din telefon, surfplatta eller dator. Skulle vara superkul om du ville delta! Kramis :)

johanna

tack! älskar bilderna :)

Ellen

Håret ser riktigt coolt ut hur som!
sv: Ja, superskönt att plugga hemma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: