slide show

Holographic

 
 
 
Testade mina nya lack från NSI-paketet igår och tanken var att jag skulle hinna fota naglarna när solen var framme men det gick ju inte så bra så därför kunde jag inte få några bra bilder på dom här ascoola lacken men ni ser ju typ hur de ska se ut iallafall! blev inspirerad (eller okej mer än inspirerad haha) av en bild som jag såg på NSI's sida. tycker ni nagellacken ser häftiga ut? jag älskar dom iallafall!
Amanda [SPONTAN]

Nej vad läckert :)

Fanny

Snyggt! :)

Sara Ekman

coolt :)

Nelly

Vilken fräck effekt :)

Milina Salihodzic

Coolt! :D

My Fredblad

Gud va fina dina naglar är!
Gör du något speciellt med dom för att dom ska bli så? :D

Liana

Sv: eller hur! ;D Kram kram!

Mathilda ♥

Såååå sjukt snygga nagellack!!

linah

snyggt:D

Linnéa

Ja mila kunis är dösnygg :)

Tjusigt <3

angelica

snygga färger :D

aschmanda

Fiina ju!:)


Sv: nej man ska bara se de om man gilla se folk skämma ut sig :p hehe

Hanna

Riktigt fina härliga färger! Snyggt ;)
SV: Ja smoothie är verkligen jättegott, mums!

Kram!

malin

Supersnyggt :D

-ja jag älskar ullared :)

bysmj -- all by me.

så snygga naglar jämt, avis!

Bea

SV: Tack :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina naglar!

Pauline

snygga

Linnéa

Hihi, ja men bra sömn är ett måste nu när jag jobbar så mycket <3

Kaffehörnan

Vilka underbara bilder du delar me dig

Anonym

oh vart har du köpt din michael kors?? såå fin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: