slide show

Glittriga partytoppar @nelly.com

 
Hittade några snygga partytoppar (perfekt till nyår!) på nelly för ett tag sen, jag gillar verkligen den svart/silvriga, guldiga och blåa! skulle lätt kunna tänka mig att ha den blåa till ett par svarta jeans och klackar, då slipper man dessutom frysa så mycket. skulle ni kunna tänka er att ha på er någon av dessa toppar? ♥
Pauline

så fina

Linnéa

Ja, det var riktigt mysigt med bio, persbrandt höjde verkligen filmen :)

Såååå snyggt <3

Hanna

Vad snygga party toppar :)

Åh men så snygga! Gillar verkligen den mörkblåa! :)

Julia

så läckra! :) sv; Tack :) haha, ja men precis :D

ida. ♛ [fotografi och hästar]

såååå snygga!!

Milina Salihodzic

Snygga!

Josephine

Är sugen på att klicka hem en :)

Sv; Hihi, ja! :D

Jasmine Lundvall

Så snygga!!! Tack för tipset :D

hanna

hehe, vad har du gjort idag ? :D

Elisabet

Skulle absolut kunna tänka mig dessa dock inte till alla tillfällen men jaa

F R I D A - M A R I A

Så många läckra toppar!

Nelly

Vilka läckra toppar :)

linah

åå vill ha nyår nu när jag ser detta:D

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygga, älskar den blå :)

anna

den blåa är så sjukt snygg!

Malva

SV: tack så mycket :)

Josefine Anerland

Jättefina!

Anita

Åh den där röda :D

Amanda

Dom är riktigt fina :)

caroline

Så himla fina :)

Fashion Safari

Har förr kollat på den blåa och guldiga toppen, så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: