slide show

Fly high

 
 
 
 
 
 
Jag tycker egentligen inte alls om att flyga men det kan vara mysigt ibland och så är det ju kul att ta kort på allt man ser utanför! jag har sett ganska många olika intressanta landskap under alla mina flygningar och jag verkar vara den enda som trycker kameran mot fönstret för att fota haha.
Johanna - A dream as model ♥

fina bilder! :)

Alicias FOTOBLOGG ♥

Svar: Tack! :D

Häftiga bilder! :')

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det är rikgit häftigt. Tyvärr brukar jag glömma bort att fota under flygningen. Ska försöka bli bättre på det:)

Natta

Åh, men vilka fina bilder! :D Dock tycker jag det verkar läskigt att flyga, så vet inte om jag någonsin kommer våga att göra det trots att jag verkligen älskar att och vill resa massor i mitt liv! Hahah!

Linnéa

Vilka underbara bilder <3

Fashion Safari

Verkligen helt grymma bilder!!

Anita

häftiga bilder :D

anna

vilka fina bilder!

Emelie

Åh vilka fina bilder!! :)

Emelie T

Wow vilka härliga bilder! :D

Frida

Riktigt häftiga bilder!

Louise

Jag håller med dig om att man oftast är den enda som fotograferar ut genom fönstret, haha.

Wow vilka fantastiska bilder! :)
Gillar verkligen den tredje! Är det himlen som är där runt bergen, fast det ser ut som typ vatten ^^,

☯ y a s m i n a

Grymt fina bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: