slide show

Favoriterna i badrumsskåpet

 
 
 
 
älskar mitt scampoo, balsam och inpackning från matrix, funkar riktigt bra på mitt hår. lukar supergott också.
 
Här är några av mina favorit produkter i badrumsskåpet just nu. jag har rätt mycket olika VS grejer så använder olika varje dag och idag använde jag pure seduction och en duschkräm från l'occitane som är helt underbar, huden blir supermjuk efter. det andra använder jag i stortsett varje dag.
Rebecca&Mathias

Wow, vilken samling! :) Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Hanna

VS pure seduction luktar så gott :D
Sv: Haha jaa det var ett väldigt annorlunda tandläkarbesök om inte annat ^^

Pauline

bra grejor!

veronica eriksson

Gud så mycket bra produkter! :)

En plats i solen

Ja det var inte kul, men mår bättre nu :)

Linnéa

Fina favoriter där <3

Felicia

Hihi vad kul, den där deon har jag också just nu! :D *Viktigt att veta och sådär, haha* Den luktar ju i alla fall väldigt sött, jag gillar den! :D

Elisabet

Mycket fint

Linda

fina grejer

aschmanda

niiice saker :) har några av dem med!

Milina Salihodzic

Åh VS!

linah

nice grejer:D

Emma

Haha jag hittar inte lacken på sidan :)

Anita

Härligt med så mycket saker :)

Nice! Var en del ;D

Fashion Safari

funderar på att köpa acos ansiktscreme, är den bra? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: