slide show

En önskan

November är nog månaden som jag gillar minst, det är liksom så grått och tråkigt men man får ju tänka att det är december snart och det är ju den mysigaste månaden på hela året. ♥ men jag kan iallafall inte låta bli att längta bort till värmen för den där solen har man inte sett mycket av den senaste tiden.
 
 
 
 
bilder från underbara rhodos.
sara

Åh jag längtar också till värme och sol :)

Underbara bilder!

Milina Salihodzic

Underbara bilder :)

Johanna - A dream as model ♥

åh vad fina bilder! :)

Aria

Fin blogg! Vad har du gjort idag? :D KRAM

Natalie

åh så härligt, det skulle man ju inte säga nej till! :)

svar: Tack så mycket! <3
Aha, så bra! Har du testat O.P.I nagellack?
kramis

LORISSA LOVEBOMB

Ja december brukar vara himla mysig :D

♫♪ sandra - en musikblogg

åh vad härliga bilder!

Alicia ♥

Svar: Ja, det kanske man skulle göra! Tack för tipset! ♥

Linnéa

Åh, så underbara bilder <3

Natalie Salazar

håller med om denna månad men sommaren är lätt bäst men som du säger december är mysigast jag längtar tills jag får julpynta :D

Sofia

Håller med, november är inte alls kul, bara februari som är värre. :P

emma

åh superhärliga bilder!

Sara Ekman

ja nu hade det varit skönt att åka utomlands!! :)

Becka [fotoblogg]

Åh så drömskt vackert.
sv: Åh, så väldans glad jag blir. Tusen tack fina fina du!
Söndagskram. ♥

Clara

Älskar också mysmånaden december!

Ja dom där bilderna får en verkligen att drömma sig bort! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: