slide show

Dipdye

 
 
 
Igår testade jag 'hårskuggan' som jag köpte på kicks och det blev ju rätt bra! vissa ställen är mer rosa än andra pga av att jag har olika ljusa nyanser.
 
applicering: jag drog burken längs topparna och det blev rosa färg lite överallt haha så ha en handduk eller något under ett tag efter också för färgen fäller rätt så mycket. avsluta med lite hårspray så att det sitter.
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack snälla du♥

Bexollila

Ja visst va dem jätte fina :D

Malin Johansson

Snyggt! :D

*svar:* Tack! :)
Vad görs?

F R I D A - M A R I A

Vad läckert det blev!

Elin (Fotoblogg)

Sv: Åh, tack så jätte mycket :)

fint med dipdye!!

Stella

Superfint!
Färgade det inte av sig på kläder eller så?

Svar: joo det gjorde det, hoppas det går bort i tvätten!
Julia

Hanna Karlsson

sv: Jag har faktiskt bara ett lack där ifrån och det är Oh Cabana Boy, en superhärlig färg. Men vill prova fler! :D

Anita

Nej va häftigt :D

Milina Salihodzic

Jättesnyggt!

Madeleine

wow! det blev ju skitsnyggt!

LindaLinda

Tack ! snyggt.

ida'

SNYGGT!
Ja, elin är bra, jens är sådär tycker jag :)

J o j z y ♛

va fiiint! :D

anna

så snyggt!!

Linnéa

Ja, alex gerrard och ursnygg & hennes stil detsamma <3

Ellen

Snyggt! :D

Sara Ekman

fräckt! :)

Jonas

Grymt jäkla snyggt imo ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: