slide show

Dag 7 - något jag ser framemot

 
 
Jag längtar till julafton väldigt mycket just nu men jag ser även framemot nästa år som förhoppningsvis kan bli riktigt bra med resor, jobb, nya vänner och så.
 
jag tycker att det är viktigt att ha något att se framemot, det behöver inte vara något stort som en resa t.ex utan kan vara en shoppingdag med en vän, vänta på ett paket, komma hem efter en lång dag och bara slappna av, bära nya kläder osv. det finns alltid något!
Elinore

Du har så rätt! Även dom små sakerna räknas! :)

Ja tänk att snart är äntligen julen här :D iii <3

sara

Åh jag längtar också till jul, det är den mysigaste tiden tycker jag :)

Elin (Fotoblogg)

sv: Tack så mycket!

Åh vad fin bild, älskar julen så himla mysigt!

Milina Salihodzic

Så mysigt med jul!

felicia

Sv: ja luktar så gott :)

HOLLYWOOD DREAM

Längtar också till julafton!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: