slide show

Dag 4 - min favoritårstid

 
Jag tycker om både sommaren och vintern men jag älskar ju sol och värme så sommaren är min favorit ändå. vintern är dock väldigt mysig med snön som lyser upp lite, julafton, nyår och så. vilken är eran favoritårstid?
 
 
Natalie Salazar

ja me :D prenumererar du?

Natalie Salazar

låter bra :) fick du liknande produkter som mina?

Anita

Sommaren är nog min favorit :) kram

Elinore

Fina bilder :)
Själv älskar jag vintern! :) Har aldrig tyckt om sommaren. Då går jag i ide haha

Linnéa

Mysiga bilder ;)

Ja, och texten till "Händerna mot himlen" är grymt bra - stämmer in på mig <3

Felicia

Kan inte bestämma, tycker alla årstider har ngt att längta efter heiheie

SV: haha jag är bara bäst!

puss

Sara Ekman

sommaren är min favorit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: