slide show

Dag 26 - en dag från 2013 jag aldrig glömmer

 
 
 
Studenten (bilderna är dock tagna innan studentmiddagen/mösspåtagningen) är lätt en av de bästa dagarna från 2013 som jag vill uppleva igen, har nog aldrig skrattat och gråtit så mycket på en och samma dag haha. en dag jag aldrig glömmer!
skandalbeauty.blogg.se

Åh vad fin du var :)

Olivia Magnusson

Åh jag längtar till studenten :D

sv: hihi,taack_D
kramis ♥

Åh, det var roligt att ta studenten! Även om jag inte direkt firade den. Men var stolt över att jag klarade av allt skit som skolan förde med sig! :)

Anita

Håller med dig, studenten glömmer man då aldrig :)

sara

Åh studenten var ju så rolig, en dag man aldrig kommer glömma :)

Milina Salihodzic

Fin klänning!

linah

åå så kul:D

jossan

ÅÅÅh nu vill jag också ta studenten!! (bara ett halvår kvar för min del :D)

sv: Ja, litegrann jag med faktiskt. :)

Linnéa

Hihi, oh ja - älskar stövlarna <3

Fina bilder :)

Fashion Safari

håller verkligen med dig, studenten är något som jag alltid kommer minnas :)

Ebba Axelsson

Sv: Provet gick bra faktiskt! :D

Förstår att det där är en förglömlig dag! Vill också ta studenten :/

Amanda

Ååh den dagen skulle jag kunna göra om hur många gånger som helst!!

Carolina - Stall Assla

Åh vilket minne!!

Ellen

Åh vad härligt! Längtar till min student i vår. :)
sv: Tack snälla :)

Johanna - A dream as a model ♥

Förstår att du aldrig kommer glömma den dagen! :D

Mathilda

Åh vilken fin klänning! :)

Josefine

Studenten var så jävla underbar! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: