slide show

Dag 25 - det här klarar jag mig inte utan

 
 
Jag skulle självklart aldrig klara mig utan min familj eller mina vänner för dom betyder allt för mig men om vi snackar materiella saker så hade jag nog haft svårt att klara mig utan min iphone, musik, redbull och läppsyl hehe. vad skulle ni inte klara er utan?
Sara Ekman

Samma här :D

MADDISENJ.SE

musik hade varit hemskt att behöva vara utan

Michelle

Jag hade nog också svarat mobilen här.. den är så mycket mer än bara en telefon! :P .. kalender, kontakten till vänner och familj, spel, musik etc! :P

sv: Dem mår mycket bättre.. ingen av dem spydde igår och idag är det som vanligt. Mina små sötnosar! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Jag skulle inte klara mig utan min säng, den är bäst!

sv: Dom tackar! :)

Celine

- Det var det absolut! :)

Anita

Håller nog med dig på allt förutom Redbull, haha :D

Milina Salihodzic

Håller med!

- haha ja..

aansoo.blogg.se

oj vad långt du kommit på listan. Skulle jag börja med en sådan skulle jag glömma bort den nästan direkt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: