slide show

Dag 22 - om jag vann 1 miljon...

 
 
...Skulle jag åka på roadtrip igenom USA med mina vänner, studera utomlands, (i NYC) ha en lägenhet på manhattan och öppna eget, antingen en butik eller salong. okej en miljon räcker nog inte till allt det här haha men vad skulle ni göra om ni vann 1 miljon?
Elinore

Bra saker ju! :D
Själv skulle jag spara liiite och köpa en ny lägenhet! :D

Ebba Axelsson

Härliga saker! Jag skulle ge bort pengar till någon organisation också skulle jag flytta hemifrån till en egen lägenhet. Resten av pengarna skulle jag spara till ett annat tillfälle :) Ha en fin helg. Kram

Olivia Magnusson

Åhh de vill jag meed :D

sv: Tusen tack :D
kramis♥

Kimmey ~ Kung varje dag

sv: Ja, jag älskar sovmorgonar. haha :)

Sara Ekman

Jag skulle resa till världens alla länder om jag vann 1 miljon :D

Milina Salihodzic

Nice!

veronica eriksson

Tycker dessa inlägg är så kul att läsa! :)

sara

Hade inte varit fel med en miljonvinst, jag hade (tråkigt nog) köpt ett fint hus utan att behöva ta så mycket lån! Men jag hade nog även åkt på roadtrip i usa jag också, hade varit grymt! :)

Pauline

så härligt det skulle vara

caroline

En miljon skulle sitta fint! :D

aschmanda

ååh jag med hade gärna åkt tilkl NYC och åkt på en roadtripp!


sv: Taack! :)

Fashion Safari

allt det skulle jag också vilja göra! :)

Rebecka

Gud det låter verkligen som en dröm, skulle lätt också vilja göra det för en miljon!

Sv: Haha tack:)

Linnéa

Hihi, inga dåliga miljonplaner där <3

Amanda

Skulle ha gjort samma sak:)

Hanna

Nä vad svårt. Jo men tyyyp en lång resa någon stans? :)

Kram!

Johanna - A dream as model ♥

Låter ju grymt! :) Jag hade shoppat ihjäl mig och åkt på någon resa :)

Sofia

Haha tänkte säga att det nog inte skulle räcka med en miljon. ;)

Jag skulle nog ta tjänstledigt ett tag och resa och träna dagarna i enda. :D

ANGELICA - hälsosamt mål

mycket man skulle vilja göra om man vann en miljon :D

sannas rum

Om jag vann en miljon skulle jag skänka minst 100 tkr till välgörenhet, sedan skulle jag köpa en bil, investera ca 400tkr i aktier och sedan resa till Sydamerika :)

Hanna

Sv: Det kan jag förstå, jag som modell var super nervös bara :P Jo verkligen :)

anna

åh, nice! jag hade också velat resa isf :)

Anita

Usa vore inte fel :D

Elin ' :3

de skulle vara najs att vinna så mycket pengar!

angelica

jag hade nog också velat startat något eget, tänk vad grymt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: