slide show

Dag 20 - 5 saker jag vill göra

 
 
* Jag skulle vilja kasta en pil på en världskarta och åka dit där den landar, det hade varit kul!
 
* ha en egen klädkollektion vore grymt! det+en egen nagellackskollektion hade varit drömmen. men att jobba på t.ex OPI och ta fram färger till olika kollektioner hade också varit jättekul tror jag.
 
* öppna ett eget företag är något som jag funderar på (en salong) men om det blir av eller inte vet jag inte.
 
* flytta till NY! hade också varit en riktig dröm att ha en fin lägenhet på manhattan.
 
* älskar OPI och nagellack så det hade ju varit något för mig heheh.
Sara Ekman

Massa roliga saker :)

Linnea

Åh, skulle kunna tänka mig allt det där!

Elinore

åå roliga saker att hålla på med! Vore värsta drömmen :D ^^

ANGELICA - hälsosamt mål

Åh, att kasta pil på en karta och åka dit den hamnar, det låter spännande :D

Milina Salihodzic

Jag vill oxå öppna en egen salong :)

Elin (Fotoblogg)

Sv: Tusen tack!

Hanna

Sv: Okej :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Kan inte kommentera ditt första inlägg..

sv: Ellerhur! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: