slide show

Dag 17 - frukost

 
 
 
hotellfrukost.
 
Jag brukar vara rätt så noga med att äta frukost för jag hatar typ allt och alla innan jag ätit haha men om jag inte äter så brukar jag må rätt dåligt fram till nästa mål så det är viktigt för mig. brukar äta en macka eller lite flingor och juice/smoothie. äter ni frukost?
Catrin

så gott :)

Hör gärna min cover :)
http://www.youtube.com/watch?v=W8YOkqbMXpg

Louise

Jag funderar på om jag också ska hoppa på denna utmaningen, den är rätt kul! :)
Ciggen är min frukost!

Linda

Gott!:D
rösta gärna

Hanna

Hotell frukost är ju det bästa :)

Michelle

Jag äter ALLTID frukost. Jag mår också illa om jag inte äter. Frukosten brukar variera: mackor, pannkakor, äggmackor, gröt, flingor, etc! Idag åt jag en hemmagjord hamburgare till frukost.. det var himla gott haha :P

Pauline

så gott med hotellfrukost

Nelly

Vad gott :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: