slide show

Dag 15 - min favoritplats

 
 
Underbara NYC är min favoritplats, trivdes så himla bra när jag var där förra sommaren. nu när jag har besökt både L.A och NY så frågar många vilken stad som är bäst och NY är helt klart bäst alla gånger enligt mig! jag älskar los angeles också men det är något speciellt med NY. nästa år ska jag dit igen!! ♥
sara

har bara mellanlandat i ney work, så jag måste åka dit på riktigt snart! :)

Elin (Fotoblogg)

Sv: Men tack så jätte mycket :)

New york ser så himla coolt ut!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Båda är nog fina på sitt sätt:) Kommer du att åka tillbaka till LA också?

Fashion Safari

Min högsta dröm är att besöka staden :)

åh. har aldrig varit där :(

Michelle

Jag skulle nog säga London för min del.. jag har ju aldrig varit i USA! :P

anna

jag vill också dit någon gång :)

jossan

Dit skulle man ju inte direkt ha något emot att åka till ;)

sv. Ja det är det verkligen, man blir så deppig :(

Pauline

åh så kul med NYC!

Amanda Persson

åå vill också till LA och NY :D
vad kul att du har varit där :D

Amanda

Har aldrig varit där men skulle jättegärna :)

Milina Salihodzic

Åh där har jag aldrig varit :)

Fia

NY är en helt underbar stad :)

Linnéa

Ja, whitney port är sjukt snygg <3

Ska till NY en vacker dag :)

Celine

Åh dit har jag alltid velat åka!

Sofia

Grymt. Skulle tro att det är en plats jag också skulle gilla skarpt. :)

Frida

Aldrig varit i NY, en dröm att åka dit!

Rebecka

Jag håller helt klart med om att New York är den bästa staden! Fy vad jag längtar tillbaks dit:')

Sv: Samma här:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: