slide show

Dag 13 - det här gör jag helst

 
 
Jag älskar att resa, shoppa, kläder, göra naglar, fota, (även om jag inte är så bra på det där med inställningar och grejer men snart så kanske) ta fula egopics (roligare när man är med någon dock), mysiga kvällar med film och seriemarathon, dricka red bull, hitta på spontana saker med vännerna eller bara sitta på ett café och prata och skratta. det gillar jag!
Mathias

Det är jätte härligt med shopping! :) Ha en fin dag! :)

aina [fotoblogg]

Älskar också att resa :D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Hihi ja visst är det sött. Hemmagjort pyssel;)

Sara Ekman

Låter bra :)

Amanda

Att resa och upptäcka nya länder och kulturer är det bästa som finns :D

Anita

Härliga bilder :D

Elin (Fotoblogg)

Sv: Tack så mycket!

Fina bilder :)

Milina Salihodzic

Shoppa är det bästa som finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: