slide show

Cherry blossom

 
 
 
1. Börja med att måla naglarna i en ljusgrön färg. låt det torka.
2-3. jag hade ingen mörkbrun färg så blandade en med svart+brun. gör lite streck som ska föreställa grenar.
4-5. använde nagellack från kicks, mavala och ciaté bl.a. gjorde strecken med en pensel från nagelgiganten och dottingtools:en är från panduro och nagelgiganten (går att använda tandpetare, tändstickor, hårspännen osv med)
6. gör rosa prickar.
7. gör bland runt prickarna, använde den minsta dottingtoolen till det.
8. måla på lite glitter (använde servin' up sparkle från opi) och avsluta med top coat. 
 
på tal om naglar så råkade jag mosa en gelénagel på andra handen för några dagar sen, fastnade/slog i något hårt i bilen och det blev en spricka i gelén, gjorde sååå oooont! det gör fortfarande ont när man trycker på nageln..jag brukar vara väldigt rädd om mina gelénaglar så det var lite ovant men ska vara mer försiktig nu haha. min naturliga nagel klarade sig tror jag iallafall, har ju fortfarande gelén kvar så.
elin wahlberg

jättefint!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så sött!

Elin

Jätte fina naglar:)

Natta

Åh, den där gillar jag verkligen, älskar körsbärsblommor! :D Din stackare! Var försiktig! Haha! :)

Juli

väldigt fina!

Amanda Johansson

Verkligen!
Men vad fint det blev :D Duktig du är!

Ellen

Vad duktig du är! Måste prova det där! :D

Milina Salihodzic

Åh vad fint!

Amanda Persson

det belv super fint :D

Elisabet

Riktigt snyggt

Fanny

Gud vad fina! Vad duktig du är! :D

Hanna

Åh så snygga! Vad duktig du är!

Malva

Så fina naglar!

Johanna - A dream as model ♥

riktigt fint :D

Sv: Synd ju, hatar när det är för stort :/

Sara Ekman

åh vad vackert!

Veronica Eriksson

Oj vad duktig du är! Dom blev ju riktigt fina! :)

Julia

Så jävla fint! :) gud va duktig!

sandra

Men ååh vilket sött motiv :) duktig du är!

JUNITJEJ

Så fina naglar!

♫♪ sandra - en musikblogg

åh vad fint!

Emelie T

Så fina! Älskar cherry blossom! :D

Elinore

gud så fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: