slide show

7 sanningar

* Jag är beroende av red bull och då menar jag verkligen b-e-r-o-e-n-d-e, kan knappt klara av en dag om jag inte dricker en burk.
 
 
min och fridas fina lunch för ett tag sen, heheh.
 
* jag lyssnar inte på julmusik. mamma brukar göra det ibland och det räcker för mig. jag tycker det är mysigt och så men lyssnar hellre på min egna musik.
 
* ibland när jag inte tar outfitbilder så har jag på mig träningsleggings och en mysig tröja, orkar inte ha på mig snygga plagg hela tiden utan ibland måste det bara få vara bekvämt också!
 
 
skulle kunna bo i min VS tröja och träningleggings, seriously. så bekvämt!
 
* jag har väldigt dåligt tålamod. det kanske man inte kan tro eftersom jag sitter och målar och fixar mönster på mina naglar men annars så hatar jag att vänta och jag hatar när det är massor med folk som går framför en och som går jääättesakta när man själv har bråttom.
 
* jag tittar inte på film så mycket, jag är mer för serier även om jag inte tittar på så många serier just nu heller, de senaste säsongerna av project runway och top model (amerikanska versionerna) har avslutats och nu väntar jag på att PLL ska börja igen i januari. längtar!

 
har kollat på den här promon typ 200 gånger. 7e (8e för oss i sverige) januari sänds 4x14! can't wait!!
 
* jag har inte varit högre upp i sverige än typ..gävle? nåt sånt. jag har varit i göteborg men inte längre ner än så. dags för roadtrip i sverige kanske haha? jag har inte heller varit i några av våra grannländer förutom finland.
 
 
liseberg. har varit i göteborg en gång men vill dit igen, ELIN jag vet att du läser ska vi dra dit snart??
 
* jag älskar att läsa nagellacks/nail art bloggar som t.ex nailtastic, thepolishAholic, fuckyeahnailart (tumblr), lacquerized.com osv och det slutar alltid med att jag vill ha massor med nya nagellack.
felicia

kul och läsa :D

Ellen

Längtar också tills PLL börjar igen! Tusan att de ska ha så långa uppehåll.

Pauline

vad roligt att få veta lite om dig :)

jossan

Åh jag älskar också redbull, livets dryck ungefär!


sv: Ja men verkligen, det går lite för fort ibland. Snart nytt år liksom, sjukt :)

Olivia Magnusson

åh jag skulle också vilja åka på en roadtrip genom sverige, besöka lite städer i både Norr och söder :D

sv hihi,åh ja :D
kramis♥

Anita

Fy för red bull, tycker inte alls om det. Hihi :D

Milina Salihodzic

Jag får inte dricka redbull längre pga njursten :'(

♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

Linnéa

Spännande :)

Ja, det är verkligen SÅ kul att jag har fått jobb på gamla arbetsplatsen igen, saknat kollegorna <3

Lisa

Tack :) Han är fin min lille kille! :)
Gud så sugen jag blev på godis nu när jag såg godispåsarna i bakgrunden av redbullen, haha! ;) Danmark har tyvärr inte samma godisutbud, that sucks! :P

Jasmine Lundvall

PLL kommer ut på min födelsedag här <33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: