slide show

30 dagarslista - dag 1

 
Jag gjorde en egen 30 dagarslista igår (har tagit bilden också därav bloggnamnet på den) som jag tänkte följa hela november. ni kan självklart sno listan om ni vill! hoppas ni tycker det ska bli kul att följa den.
 
såå för ett år sen gick tredje året på gymnasiet och jag gjorde väl egentligen inte så mycket mer än att plugga och fixa en massa akrylnaglar haha.
 
 
under 2an och 3an gick jag upp 5 (!!!) på morgonen för att hinna med tåget till skolan. förstår inte hur jag orkade..var konstant trött iallafall och tog en del flummiga bilder hehe.
 
 
akrylnaglar (med fin utväxt..) och lite mönster.
Elinore

Bra lista :D Skall bli kul att läsa! :)

Milina Salihodzic

Kul lista :)

Anonym

Tack snälla! Är supernöjd! :)

Lina Johansson

- Åh tack, fin naglar bortsätt från utväxten ;)

Linnéa

Åh kul grej med en sån lista <3

Alicia ♥

Svar: Pannkakor är himla gott! ♥

Så snygga naglar, själv skulle jag aldrig klara av att ha så långa naglar.. kan inte alls skriva på datorn när mina naglar är långa, dom blir bara i vägen, haha! ;)

Caroline

Rolig lista! :D

Nelly

Vilken rolig lista :)

Kul! Snygga naglar!

Sara Ekman

kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: