slide show

3 favoriter

 
från h&m, köpt i vintras.
 

från bikbok, köpt i våras. hade på mig den här på våran studentbal.
 
 
från nelly, finns hääär!
 
Som ni kanske vet så älskar jag halsband och jag har lyckats samla på mig en hel del olika. jag älskar silvriga med nitar/spikar/kedjor, får aldrig nog av såna och dessa 3 är mina absoluta favoriter just nu.
Rebecka

Älskar halsbandet i mitten, så fint!

Sara

Snygga alla tre :)

Pauline

så fina :)

Milina Salihodzic

Skit snygga!

Michelle

Så jättefina halsband! Alla tre!

Elin Sundgren

Alla tre var verkligen skitsnyggga! :-D

Sofia

Så fina. Det understa gillar jag. :)

Hanna

Alla var super snygga! :)

Julia

Vilken sjukt fin blogg du har! Och vilka sjukt fina halsband! :,)

Linnéa

Ja, visst var outfiten läcker ;)

Så snygga <3

Johanna - A dream as model ♥

sv: Tack, jag älskar din stil med! Jo ska försöka göra det :) Har tyvärr inte en så bra kamera

Johanna - A dream as model ♥

Riktigt fina :D

Jojo

Fina ;)

Eleonora Adriana ♥

Så fina :)

Åh så snygga! :)
Gillar hur det sista halsbandet är lite av en blandning av dom två första! :)

Emelie T

Snyggaa! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: