slide show

20% på jfr.se

 
Det är ju black friday idag i USA (där är det galen rea just nu) men några svenska webshoppar har också rabatt på sina varor, t.ex så har jfr.se 20% på hela sortimentet så jag passade på att klicka hem två st VS lotions.
 
(jag vet att förra inlägget inte gick att kommentera, har blivit så flera gånger nu för tydligen så har jag tagit bort krysset så man inte kan kommentera meeen det har jag inte gjort så vet inte varför det blir så! sjukt störande men nu ska det gå att kommentera det förra inlägget iallafall)
Moa

Sv: tack :D

Jag såg också att det var 20% så man kanske ska passa på nu :)

sara

Så mycket snyggt, skulle vilja ha allt :)

Linda

Grymt!

sanna

vilka vs produkter klickade du hem? är det dem på bilden?:)
kram

♫♪ sandra - en musikblogg

åh dom har så mycket snyggt!

ericaandersson

svar: tack!:)

MADDISENJ.SE

Önskar dig en riktigt fin fredagkväll :)

Amanda [SPONTAN]

Superbra tips :)

Pauline

vad kul!

Bra tips!

Milina Salihodzic

Nice! :D

Jasmine Lundvall

Åh men tusen tack för tipset!!

Linnéa

Så mycket fint <3

Amanda

Snygga saker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: