slide show

2 senaste

 
 
 
Kan inte direkt säga att jag klär mig speciellt snyggt just nu men så blir det under vintern. här har ni gårdagens och dagens outfit iallafall!
Amanda [SPONTAN]

Tycker båda outfitsen var väldigt fina :)

sanna

vad fina outfits!
ska vi följas på instagram?:)

Linnéa

Såååå himla fint <3

veronica eriksson

Riktigt snygga tröjor, det rosa var otroligt snygg!! :)

aina [fotoblogg]

Så snygga outfits :)

Milina Salihodzic

Snyggt!

ELIN

snyggt!
sv: haha okej så kan man också göra ;)

Kaffehörnan

Jättesnyggt tycker jag

linah

halsbandet<3

Johanna - A dream as a model ♥

så fint :)

Lisa Radojewska

Fint!
sv: Tack snälla! Vad önskar du dig i år? :)♥

Emelie

Snyggt! =)gillar halsbandet skarpt!

Sv: åh ja bara jag får ihop pengar till kurskostnaden så ska jag utbilda mig till det =) har hittat en kurs som bara är 9 DAGAR!! riktigt bra faktiskt =)

Anita

Snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: