slide show

wanties @victoria's secret


Åh vad jag älskar VS, dom har så mycket fina saker och deras parfymer och body lotions är heeelt underbara, det är verkligen inte lätt att välja vilken doft man ska köpa. om jag ska välja en av dom som jag har testat så är pure seduction min favvis, har fortfarande kvar lite mist från när jag var i NY.
Kajsa Johansson

VS har mycket fint :)

Runt 40 grader det kan tydligen bli upp emot 50 grader också.. Liiiite varmare än i Sverige haha :)

Sara - Hold on be strong

åh vs <3
sv: visst :D
kram

snie.blogg.se

ohhhh va fint allt var o titta på =)

Linnéa

Fina wanties :)

ÅÅh, jag är så avis att du ska till L.A <3

anna

så mycket fint!

Sofie

Åhh, jag vill ha ALLT haha.. Älskar oxå VS, och särskilt deras dofter mmmm :D

Sarah

Ja älskar rosa :)

sara

Det är ju den vattenflaskan som jag har på min förra bild, den är stor och bra! och SNYGG såklart, Älskar den! :)

Julia

Å vad fint! :D

sv: tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: