slide show

vita favoriter

 
 
För er som inte har skaffat en student/avslutningsklänning än så har jag valt ut några av mina vita favoriter från nelly. vilken gillar ni mest?
Caroline

åh vilka underbara klänningar!

Natalie Salazar

testa den, den är grym!

åååh så vackra klänningar gillade 3,4,5 ..
6:an ser man inte fram :/

Linnéa

wow, vilka skönheter allihopa <3 tur att jag inte behöver införskaffa någon av dessa klänningar :)

Nelly

1:an :)

snie.blogg.se

man kunde inte se dina bilder... men shoppingsugen e man!

Lotta

Sv. Jaa, jag tyckte också att det var riktigt snyggt :) Vad ska du hitta på för skoj idag?? =) Kram!

Malin

Åh tvåan är jäättefin!

Ebba♥

Jag gillar 4:an bäst
Fin blogg.
Kolla gärna min blogg och lämna en liten kommentar.
Kram

sara

Jag gillar 3:an mest :)

Anonym

2 och 3!:D

Ida Bjelkert

Massa fina!

Julia

Jag gillar 5an bäst :D

sv: ja det ska bli nice att bo precis vid stan :D
hehe okej ;) får testa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: