slide show

sweet memories .

 
 
Nu ikväll lackade jag på 2 lager (ville egentligen bara ha 1 men var tvungen att ha 2 för att dölja mina vita tippar, har ju fransk manikyr under) med OPI's 'sweet memories' på mina naglar. under tiden nagellacket var blött la jag även på lite mörkrosa, ljusrosa och silvriga rhinestones.
Linnéa

Vilka söta naglar - blev jättefina ju <3

Julia

Fina naglar :D

sv: Tack :)

Sicktwisted - Moa

Vad söta dom blev!

Bella

Ja visst var dem det ! :D

Sara - Hold on be strong

Snyggt!! :D
sv: åh visst <3
kram

Julia Forsberg

Sjukt fina naglar! :)

Moa ♥ :)

SV: det var det också! :D

Vad görs? :)

snie.blogg.se

tack!
åh så fint. gillar de ljusrosa lacket!

Carro

så fina naglar!

amanda

Snyggt :D

Lina S

Så läckert!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: