slide show

rainy day

 
 
 
Det första jag tänkte när jag vaknade imorse och såg att alla hustak som man kan se från min säng var blötlagda var att faaan det skulle ju inte regna nu på morgonen haha..jag hatar att mitt hår ser ut som en slickad katt innan jag ens hunnit hoppa på tåget. förutom vädret så har min dag varit helt okej hittills, fick veta att jag kommer få ett MVG i slutbetyg i engelska C så det känns asbra! sen gick jag även och köpte 2 st somriga linnen på gina och bikbok.
bella

haha nej verkligen inte!!!
Börjar 11 imorgon! :) Vi har gruppuppgift nu så blir mycket i skolan, annars är jag bara i skolan 1-2 ggr i veckan! :)

Linnéa

Fint <3

Hihi, ja jag är nöjd med presenten till mammi - "det är ju tanken som räknas" :)

Lina S

Snyggt! Gillar sjalen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: