slide show

ocean drive

 
Plockade fram ett 2 år gammalt nagellack från isadora idag som heter ocean drive, en underbar färg som är superfint till brunbrända händer.

Sjukt fina naglar!

SV: tackar tackar!

Ha en bra fredagskväll! ·.¸¸.·~

Linnéa

Åh vad snyggt :) Målade precis mina röda <3

Natalie Salazar

underbar färg!

Moa Kandelin

Snyggt!

Thea

Åh vilken fin färg!
Kolla gärna in på min blogg :)
//Thea

Dana

Älskar färgen! Den är så snygg :)

Snyggt!

Kolla gärna in min video där jag sjunger " Just give me a reason by P!nk ". Sjunger en bit av den iallafall. Skulle gärna vilja höra dina ÄRLIGA åsikter och om du skulle vilja höra mig sjunga i någon mer video :)

Nelly

Så fint! ^^

Sofie

Så fina! Hur kommer du på hur du ska göra? Du gör alltid så coola naglar!!

Oh grymt fint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: