slide show

kiss me on my tulips

 
Jag lackade mina naglar i en rosa färg från OPI (kiss me on my tulips heter den haha) i måndags tror jag det var och idag så fixade jag även lite mönster ovanpå det. like it?
Linnéa

Tjusiga :)

Ska förmodligen bära mina nya playsuits i helgen och då kommer jag självklart visa upp dom isf <3

Sanne-Madeleine Håkansson

Sv: ja verkligen :) allt bra? Kram

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Är allt bra med dig idag?? =) Kram!

Jenny

vad fräna! sjukt duktig är du:)

snie.blogg.se

fina =)

Kajsa Johansson

Riktigt snyggt! Vad duktig du är!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin fint!

Sandra - Med en fästman på Kumla

Åh så fina! :)

JOSEFINE ANDERSSON

SNYGGGGTT!!!

sv: Visst är det!! Finaste färgen och bästaste märket! Mums!

♫♪ sandra

fint!

Amanda

Eller hur!
Jätte snygga naglar :D

Maja

nej men gud hur kan du de där på dig själv?!
Sv: Aa älskar dom men dom spricker tyvärr ganska lätt!

N E L L I E

Sjukt snygga :o
sv: ja eller hur,värdens bästa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: