slide show

flower shirt @bikbok

 
Idag när jag var inne på bikbok hittade jag den här söta skjortan, har sett den på deras sida några gånger nu men har inte fastnat för den förrän nu när jag såg den i verkligheten. har inte provat den än men jag tror inte att jag kommer kunna köpa den nu heller eftersom jag försöker spara så mycket jag bara kan till L.A där jag kommer gå bananas i alla butiker hehe. men den är jättesöt iallafall och blir säkert fin till ett par slitna, vita shorts till brunbrända ben i sommar.
bella

ja med det är bra, peppning och utmaningar är alltid kul! :D

Moa ♥ :)

allt bra? :D

Linnéa

Wow, vilken tjusig, den måste jag kolla in <3

Carro

Den såg ju riktigt snygg ut!

Sarah Persson

Den var ändå gullig!

Åh den var söt! :)

J o j z y ♛

åh vad fin! :D

SV: aaa eller hur!
måste vara hur coolt som helst ju :D

benedit ♥

snyyygg!

sv, tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: