slide show

DEAD

 
 
 
 
Rubriken syftar på min sjal och den första bilden..haha sååå trött!!
 
Har kommit hem för nästan precis en timme sen, hade min engelska redovisning idag ju och det gick rätt så bra tror jag, hoppas det iallafall! nu är det inte alls mycket plugg kvar och nu börjar våra lektioner bli rätt chill, kan verkligen inte fatta att det är typ 3 veckor kvar av gymnasiet. helt sjukt! idag är dessutom precis 4 veckor kvar tills jag åker till L.A, wihoo!
Linnéa

Tack tack, ja min nya klänning är såååå fin <3

Gillar din outfit :)

sara

Vårigt och snyggt!

benedit ♥

snygg outfit!

sv; tack! :D hihi ja :)

Agnes Eriksson

såå fint! kram

Riktigt snygg outfit! :)

M A T I L D A ♥

snyggt ! :D

Annika

Snygg outfit :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: