slide show

4 WEEKS

 
Om 4 veckor är jag påväg till los angeles och jag är så himla taggad inför resan, ska bli så kul att få se hollywood och allt sånt där som man ser på filmer och tv serier.
 
det vi bland annat kommer göra är att gå till hollywood walk of fame, sunset boulevard, rodeo drive, beverly hills, the grove, griffith observatory, santa monica beach/pier, venice beach osv..jag är lite osäker på om vi kommer hinna med allt eftersom L.A är så utspritt och det är rätt långa avstånd mellan allt men jag hoppas verkligen det iallafall! självklart ska ni få en massa bilder sen också!
benedit ♥

ååh vad kul! :D

sv; hihi ja :)

liborius

ååh fusk:D

Vill också åka!!!! :<

Linnéa

Wohoo, är så avis :) Har alltid velat besöka rodeo drive eftersom dom shoppar där i "pretty woman" *haha*. Och hollywood-skylten vill man ju se och walk of fame <3 coolt!

Solin

Åh vad roligt! Tro mig, tiden kommer gå superfort och snart står du där :)

Åh vad roligt! :)
Hoppas du tar massa bilder! ;)

SV: Tackar! :)

Dana

åh vad kul! har alltid velat åka dit :D

Elaine

Nej men vad kul! :)

snie.blogg.se

så sjuuukt avis!

Marre

Underbart! Har själv besökt alla ställen i LA som du ska till så det kommer du allt hinna med :)

Marre

Det handlar om att vara effektiv och tar ni vara på varje dag kommer ni att hinna det på en vecka! Man kan ju göra flera saker på en och samma dag. Jag skulle rekommendera dig att ägna mest tid på Hollywood walk of fame och Venice Beach :)

Marre

Vi hade bil när vi var där men som jag förstått på andra är det väldigt smidigt med bussar/tunnelbana :)

Marre

Personligen tycker jag det var ganska jobbigt att ställa om sig till deras tid men så hade ju jag längre tid i USA än vad du har så det är bara att gilla läget och hålla dig vaken ;) De första dagarna där vaknade vi ca fyra på natten och somnade sju på kvällen haha :) Det tar några dagar, sen är man inne i det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: