slide show

2 VECKOR

 

Åh jag kan inte fatta att det bara är 2 veckor kvar tills jag tar studenten idag, tiden går så himla fort!!
Sanna Johansson

Själv så har man några år kvar, byta?? :P

Linnéa

Snyggaste mössan som finns <3

Ja, älskar forever21's klänningar :)

J o j z y ♛

åh vad kuul! :D

SV: Eller huuur!

Ha en bra helg ~

Sara - Hold on be strong

Roligt :D
sv: jaa verkligen :D
kram

Liborius

2 veckor kommer rusa fram!!:D

snie.blogg.se

tack:)

kan tro du längtar!

Linn Bank

Åh förstår att du längtar! Själv ska jag börja på gymnasiet till hösten så det längtar jag till!

sv: Tack så jättemycket!!

Kristina

Ahh, gud vad kul!! Själv är det ett år sedan min student den åttonde juni! :) Tiden går så stööört fort

Caroline

ÅH vad jag vill uppleva studenten igen och igen och igen..

NJUT av dagen till 100%, njut av vartenda sekund! helt underbart är det..

Q.

wihoho!!! tiden bara rusar fram ;) om 2 år är det min tur haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: