slide show

1a maj

1a maj idag och solen skiiiiner, så härligt! tror dock inte att det är så himla varmt ute än men man kanske kan sätta sig ute ett tag iallafall. hoppas verkligen att den riktiga sommarvärmen kommer snart så man kan glida runt i shorts & linne och känna hur solen grillar en..åh längtar!
 
en annan sak som jag inte kan fatta är att jag tar studenten nästa månad!! antar att det är nu jag borde njuta av den tiden som jag har kvar i skolan haha..
 
 
 
 
bilder från en härlig dag i maj för 2 år sen.
Linnéa

Åh vilken mysig bild <3

Jadå, hade en fin valborg, men det var tråkigt att packa ner allt i resväskan igen :(

Fani

härliga o somriga bilder ju :D såg ut som en riktigt varm första maj det där. älskar den där glassen med, typ min favvis :D

Junitjej

Läcker färg på naglarna!!

F E L I C I A

så härligt att det snart är studenten! :))

Sofia

Fina bilder :-D

sara

Härliga sommarbilder! :)

Kan lova att du har något väldigt roligt framför dig, studenten är verkligen en av dom roligaste sakerna jag gjort! :)

Amanda

Ja visst är det sjukt, man kan inte fatta att man snart går ut gymnasiet :D

SV; Tack :)

Åh va skönt att ta studenten, något jag också skulle vilja göra nu :D

sv: hihi,tack finis!
kramis♥

Härliga bilder! :)

SV: Ja men det gjorde jag faktiskt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: