slide show

130519

Imorgon är jag ledig (är det varje måndag och torsdag eftersom att praktiken och nästan alla våra kurser är avslutade) och har inte så mycket inplanerat så då blir det en heldag ute i solen. enligt smhi ska det vara soligt imorgon men resten av veckan ska det regna/vara molnigt så det gäller ju att passa på! vill ju gärna vara lite brun till studenten iallafall.
 
måste plugga lite också för vi har diplomering i style advising och naglar nu i veckan men det är typ det enda vi har kvar i skolan sen.
 
bella

okeeej! :) Nej jag har skola tis, ons och tors så då är jag i Halmstad. Annars ska jag bara vara hemma och typ chilla, träna och sånt! :)

alex

snygg blogg:)

Linnéa

Hihi tackar :)

Superfin outfit <3 Lycka till med praktik o allt :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, va gullig du är! :) och härlig bild!!

snie.blogg.se

skönt att man lyckades få lite färg i helgen =)

Natalie Salazar

söt tjej kärlek till halsbandet :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: