slide show

130502

 
 
 
såhär ser jag ut idag, jeansjackan kommer från vero moda, stickade tröjan hittar ni på gina, jeansen är dr denim och på fötterna sitter som vanligt mina converse.
 
Springer runt här hemma och gör en miljon olika saker haha, har massor att fixa inför morgondagen. har varit på skolan en snabbis för att hämta mina nagelsaker så senare idag ska jag fixa mina naglar, sen gick jag förbi stan och hittade 2 fina saker, åkte hem, la in lite bilder i datorn, tagit bort nagellack och just nu bloggar jag och fixar lunch. har även ont ihalsen (perfekt timing eftersom balen är imorgon..) och morgondagen är inte helt planerad, men det löser sig.
anna

snygg outfit :)

Linnéa

Tack tack, det var helt fantastiskt också <3

WhoIsThis

fint

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!:)

Lotta

Sv: Tack så mycket :) och snygg outfit!

h h a n n a a

grymt snygg och enkel outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: