slide show

wanties @bikbok

Alltså är det bara jag som gillar det randiga linnet sjukt mycket? tänk till ett par svarta stuprörsjeans och en guldig halskedja. waaaant!

jag har den vita toppen! :)

- gör det!!

J O Y ▲

Så snyggt :D

Ida

Älskar BikBok!:)

Sv: Inget planerat, hänga med kompisar och så sj?

sara

snygga saker!

MALIN SUNDIN | MODE & FOTO

snyggt!!

RE: ja eller hur :) synd att den inte var större så man kunde ha till gymmet och så :P

Åh så mycket fint! :)

SV: Det tycker jag absolut! :)

Cornelia Jarl

Vill också kunna lägga ihop sånna här bilder..

Sarah

Fint kollage :)

Maria - med sikte mot Kina

Den vita toppen och halsbandet är så grymt snygga. Får ta och bege mig till BikBok snart känner jag^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: