slide show

pink details

 
 
 
Ifall någon undrar så är mina converse köpta i new york och vad jag vet/sett så finns dom inte att köpa här i sverige, kanske finns på någon random webbshop isåfall.
Sofia

vad kul! dock har jag hört att flera tycker att LA är mycket bättre än NY :)

Eleonora Adriana ♥

Fint :)

Sofia

min vän var på resa genom USA i höstas och hatade NY men älskade LA och en annan bekant har pluggat i både miami, MY och LA och föredrar LA :)

ANNA-SARA

Så balla skor!

H A N N A ♥

sv: Ja eller hur, älskar verkligen den rosa färgen! :D

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Snyggt! :)

Svar: tack :)!
Julia

Elina

Hej, fin blogg! Kolla gärna in på min!:) KRAM!:D

LinnJ

fint!
SV: tack <3

Marre

Jättesnygga converse!

Nelly

Fin outfit som vanligt ^^

linnea

snyggt med rosa detaljer :)

Snyggt :)

Har skapat en blogg grupp på fb, var gärna med där och dela med dina inlägg, bjud även in bloggare, din vänner mm.
http://www.facebook.com/groups/505749429470981/?notif_t=group_r2j

DIANA ÖSTERBERG

snyggt =)

Melissa

Superfin blogg, har du tumblr? :) <3

Sofia

Snyggt :-D fina bilder

Sofie

Snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: