slide show

nail art

 
På bilderna längst upp kan ni se hur 'fina' mina nagelmålningar var när jag var nybörjare, bilderna är från december 2010/början på 2011 och de längst ner är nu ifrån 2013. åh jag kan inte fatta att jag har hållt på med naglar i över 2 år nu, älskar verkligen det här med nail art och är så glad över att jag har fastnat för det.
Natalie

Så lite så :)

Snygga, är det dina egna naglar eller är det lösnaglar du målar på?

basebollivet.blogg.se

Så himla fint!!

Vad roligt, ja det är bra att kunna drömma sig bort ibland ju :)

snie.blogg.se

jag målar mina med en färg på sin höjd ;)hehe

fanny jönsson :)

sv; ja verkligen asgod! :D

Josefin

sv. Ja vem älskar inte Converse? :D

liborius

övning ger färdighet ser jag:D vill också vara så grym!

felicia

snyggt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Övning gör en verkligen bättre:)

Sarah

Va duktig du e :)

MOA ~ brunetten i homs

Blev extremt inspirerad av naglarna längst ned till höger! Har gjort en 'variant' av dem! :D

Sara - Hold on be strong

Snyggt!
Sv: jaa kärlek!! :D
Kram

Moa Kandelin

Coola naglar :D

sara

Superfina naglar!

Emilia

Svar: nej, det är det inte :/ men det är alltid värt ett försök :)

Nelly

Vilken skillnad - så duktig du har blivit! ^^

Emelie♥

Riktigt snyggt (:

Jennifer

Otroligt duktig är du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: