slide show

my insta week

 
 
 
juliailgren1 @instagram.
 
Loka med jordgubbsglass smak, brukar inte gilla bubbelvatten så mycket annars men den här älskar jag! // påväg hem // vårkänslor och nya jeans // nails av mig // saknar NY! // godiiis. var så längesen jag åt lösgodis.
Julia

Vart hitta du på den lokan? :D måste testa den, alla säger att den e såå god :D
kram

Linnéa

Åh, jag gillar verkligen din insta week <3

eviz

sv: tack så hemskt mycket! ja jag får va glad över att han och hans bror fått så fina blå öhon! :D

Sara - Hold on be strong

Härliga bilder!! :)
Sv: åh visst!! :)
kram

Becka [fotoblogg]

Så fina bilder. :)
sv: Åh, tack så väldans mycket finaste du! Det gör mig så glad.
Påskkramar. ♥

Sarah

Måste testa den där lokan :) De e så kul när dom kmr me nya smaker :)

Lotta

Sv: Jaa, det var verkligen jättemysigt :) Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =) Kram!

Clara

Vilka otroliga naglar du kan fixa!

Michelle Osein

Hoppas du har haft en fin helg! :)

Isabella Werecki Lycknert

Svar: Ja, herregud! Tänk om man hade den rösten, då hade man aldrig slutat sjunga! ♥

Lina S

Fina bilder :)
Vill också testa den, men inte lyckats hitta den än :/

Jessica

Fina bilder! :)

Elisa

Åh vad snygga naglar!! Gud vad duktig du är:)

SVAR: Tack så jätte mycket, blir så glad!:)
Har frågestund just nu, fråga gärna något:) kram!

frida

Älskar att få se instabilder :)

Olivia Magnusson

Härliga bilder :D
saknar också New york :/

sv: hihi,åh ja verkligen :D
kramis ♥

Lollo

Fin blogg :)
Kika gärna in på min och skriv vad DU tycker :)
Kram!!

Veronica

omg vad fina naglar! kan du inte göra en video och visa hur man målar dom så? :D Skulle verkligen uppskattas.
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: