slide show

mobilbilder

Känner att det börjar bli lite tjatigt här i bloggen med en massa mode inlägg hela tiden, nog för att jag älskar det och jag själv tycker att det är kul att läsa om men man måste ju variera lite..så därför ska jag försöka slänga upp mer personliga inlägg och lite mer bilder från min vardag. får se hur det blir men börjar med att slänga upp lite random mobilbilder tagna den här och förra veckan:
 
 
 
några av mina bästa träningslåtar.
 
 
skön PW i solen.
 
 
mitt nya beroende - äpple & kanel. sååå gott!!
 
Natalie Salazar

variation är alltid bäst men sen ska det man skriver komma från <3

basebollivet.blogg.se

Snygga shooooes s:)

Marre

Så snygga skor!

EMELIE

Sv: Jag med den är så sjukt bra! :)

Dragana

Jag förstår mig verkligen inte på äpple/kanel kombo, men många verkar gilla det. :P

Sandija-döv-adopterad-fotografi

Nice blogg. Vad har du gjort under helg? =)

Maja Sundqvist

Gillar dina converse!
- åh tack så mycket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: